Вільна республіка Ахеронт

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.

Вы здесь » Вільна республіка Ахеронт » Флуд » Авторське право

Авторське право

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

Взагалі, на мою скромну думку, авторське право може бути застосоване виключно для літературних творів. А от для програмного забезпечення, наприклад, ні. Програма - це не літературний твір, отже, не є суб'єктом "класичного" авторського права. Як і не є суб'єктом патентного права, оскільки не є товаром в його класичному вигляді. Я постійно сперечаюсь на цю тему із своїм двоюрідним братом. Він юрист, і працює у великому банку. А я програміст, і працюю в звичайній собі фірмі. Тому він завжди правий, а мені слід замкнути пельку і слухати, що мені говорять люде, які покликані захищати таких йолопів, як я, і забезпечувати їм сите життя. І я додам - наварювати на цьому непоганенькі бабулеси, бо юрист, який не дере з клієнта шалені бабки за свої послуги - це не юрист, а правозахисник, на якого ніколи не звертають уваги. Тому левова частина доходів від авторських прав йде не автору, а корпорації, яка тримає у себе права на дану програму, і у яких на посаді "повірений зі справ інтелектуальної власності". Автор отримує дулю з маком, або невеличке підвищення платні на офіційній посаді. Тому якщо я напишу Круту Програму для читання книг, і зареєструю авторське право, то якщо її спіратять - шанси щось довести в суді обчислюються числом із дуже великою кількістю нулів після коми. А от якщо позиватиметься корпорація, отоді діло пірата швах. Тому з піратством і борються всілякі там "Миркософти". Бо витрати на такий суд - це крапля в морі від доходів корпорації. А пересічний автор не має 10 тис. баксів щоб відсудити собі компенсацію за кражу програми вартістю в 1 тис. баксів. А менше не вийде. Бо експертна комісія працює не задарма, суд працює не задарма, адвокат працює не задарма. І все це має забезпечити позивач, аби судитись і потім отримати компенсацію за понесені витрати